Συντηρήσεις Κτιρίων
- Νοσοκομεία
- Εκπαιδευτικά Ιδρύματα
- Κτίρια Γραφείων
- Μουσεία
- Καταστήματα
- Ξενοδοχεία
Συντηρήσεις Συστημάτων
- Κλιματισμός (Ψύξη – Θέρμανση – Αερισμός)
- Κεντρικά Συστήματα Ελέγχου
- Ηλεκτρικές Εγκαταστάσεις Ισχυρών Ρευμάτων
- Υποσταθμοί Μέσης Τάσης
- Συστήματα Πυρόσβεσης
- Αντλιοστάσια
- Συστήματα Πυρανίχνευσης
- Συστήματα Ασφαλείας, CCTV
- Δίκτυα Ύδρευσης
- Δίκτυα Αποχέτευσης
- Σύστημα Φυσικού Αερίου
- Σύστημα Παραγωγής Ατμού
Συντηρήσεις Μηχανολογικού Εξοπλισμού
- Ψυκτικά Συγκροτήματα
- Πύργοι Ψύξης
- Κλιματιστικές Μονάδες
- Λέβητες / Καυστήρες
- Ηλεκτροπαραγωγά Ζεύγη
- Μετασχηματιστές
- Πυροσβεστικά Συγκροτήματα
- UPS
- Τηλεφωνικά Κέντρα
- Μεγαφωνικές Εγκαταστάσεις
- Πιεστικά Συγκροτήματα
- Αντλητικά Συγκροτήματα
- Τοπικοί Αυτοματισμοί – Ελεγκτές
Εργασίες Προληπτικής Συντήρησης
Οι εργασίες Προληπτικής Συντήρησης εκτελούνται σε τακτά χρονικά διαστήματα και σκοπό έχουν την εξασφάλιση της ορθής, ασφαλούς και οικονομικής λειτουργίας του εξοπλισμού, των συστημάτων και της εγκατάστασης συνολικά.
Στο Λογισμικό καταχωρούνται οι Εργασίες σύμφωνα με τα όσα προβλέπονται για κάθε Συμβόλαιο Συντήρησης και συνδέονται με τον αντίστοιχο Εξοπλισμό. Ο Προγραμματισμός των επισκέψεων, η κατανομή του Τεχνικού Προσωπικού και το περιεχόμενο των Εργασιών Προληπτικής Συντήρησης αυτοματοποιούνται στον μέγιστο δυνατό βαθμό και αποτυπώνονται στις Εντολές Εργασίας.
Για κάθε Μηχάνημα εισάγονται στη Βάση Δεδομένων του Λογισμικού, τα Τεχνικά Εγχειρίδια του κατασκευαστικού οίκου, φωτογραφικό υλικό και άλλες χρήσιμες, για την συντήρηση του εξοπλισμού, πληροφορίες. Όλο αυτό το πληροφοριακό υλικό αξιοποιείται από το Τεχνικό Προσωπικό πριν τις τακτικές επισκέψεις συντήρησης και εμπλουτίζεται με τις Τεχνικές Εκθέσεις που έπονται των επισκέψεων συντήρησης.
Ο Πελάτης έχει τη δυνατότητα μέσω web να παρακολουθεί την εξέλιξη του Συμβολαίου του έχοντας πρόσβαση στις αντίστοιχες Τεχνικές Εκθέσεις.
Εργασίες Επανορθωτικής Συντήρησης
Οι εργασίες Επανορθωτικής Συντήρησης αφορούν στις αποκαταστάσεις βλαβών. Ανάλογα με τον τύπου του Συμβολαίου παρέχεται άμεση ανταπόκριση σε έκτακτες κλήσεις, διάγνωση βλάβης και αποκατάσταση από Εξειδικευμένο Τεχνικό.
Παρέχεται η δυνατότητα Συμβολαίων με Κάλυψη 24 ωρών, 7 μέρες τη βδομάδα, 365 μέρες το Χρόνο.
Οι έκτακτες κλήσεις Καταγράφονται στο Λογισμικό από το Κέντρο Κλήσεων της Εταιρείας και αμέσως δημιουργείται η αντίστοιχη Εντολή Εργασίας από τον Υπεύθυνο Μηχανικό. Όλες οι ενέργειες από την επικοινωνία του Πελάτη για την Αναφορά της Βλάβης μέχρι και την Τεχνική Έκθεση Αποκατάστασης καταγράφονται στο Λογισμικό διασφαλίζοντας την Ποιότητα των παρεχόμενων Υπηρεσιών.
Διαχείριση Συμβολαίων Συντήρησης
Η σωστή, ασφαλής και οικονομική λειτουργία του κάθε Μηχανήματος αποτελεί τη σταθερή βάση πάνω στην οποία οικοδομούνται οι λειτουργίες των Συστημάτων. Απαιτείται προγραμματισμός, συνέπεια, τεχνική επάρκεια και σωστή διαχείριση της πληροφορίας.
Η αποδοτική λειτουργία του κάθε Συστήματος εξαρτάται από τις επιμέρους ρυθμίσεις. Στα προγράμματα συντήρησης των Συστημάτων απαιτείται η ρύθμιση και ο συντονισμός του εξοπλισμού ώστε να βελτιστοποιείται η λειτουργία και να επιτυγχάνεται το καλύτερο Τεχνικό και Οικονομικό Αποτέλεσμα.
Η Διαχείριση των Συμβολαίων Συντήρησης Μηχανημάτων και Συστημάτων γίνεται με:
- Χρονικό Προγραμματισμό των Εργασιών Προληπτικής Συντήρησης
- Δημιουργία «Τεχνικού Μητρώου» για κάθε μηχάνημα και σύστημα
- Άμεση Αντιμετώπιση Έκτακτων Κλήσεων για αποκαταστάσεις Βλαβών
- Δημιουργία Ιστορικού Κλήσεων
- Χρήση Δεικτών Αποδοτικής Λειτουργίας του Συντηρούμενου Εξοπλισμού
- Χρήση Δεικτών Απόδοσης του Συμβολαίου
- Χρήση Δεικτών Παραγωγικότητας του Τεχνικού Προσωπικού
Η Διαχείριση γίνεται αποτελεσματικά με τη χρήση Λογισμικού που αυτοματοποιεί όλες τις απαιτούμενες διαδικασίες από την Κλήση του Πελάτη μέχρι την Τελική Κοστολόγηση της Παρεχόμενης Υπηρεσίας και παρέχει τη δυνατότητα της Ιχνηλασιμότητας για την διασφάλιση Υψηλών Ποιοτικών Προδιαγραφών.
Η Ανάλυση των Τεχνικών και Οικονομικών Δεδομένων που προκύπτουν κατά τη διάρκεια της εκτέλεσης του Συμβολαίου Συντήρησης είναι ένα σημαντικό εργαλείο για τη Διαμόρφωση προτάσεων Αναβάθμισης και Βελτίωσης των Συστημάτων προς όφελος του Πελάτη.